gratis advertentie plaatsen op internet via kleintjesmarkt.nl

Vanmorgen stond in de krant dat je een gratis advertentie kon plaatsen
Het krant was de stentor
Onder de rubriek de kleintjes onder contacten
dit stond in de krant
gratis advertentie plaatsen op internet via kleintjesmarkt.nl
kan iemand mijn zeggen hoe dit moet doen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (1)

Het kan zijn dat ze bedoelen dat je je advertentie via die site kunt opgeven: https://www.kleintjesmarkt.nl/adportal/index.html
Daar betaal je wel degelijk voor, maar misschien dat ie dan ook gratis op internet wordt doorgeplaatst?
Als je het precies wilt weten, zou je contact op kunnen nemen met die site.