Weet iemand een - liefst online - winkel waar ik een rolkussen van 40 of 45 cm breed kan kopen?

Ik ken er eentje (morpheus-beddengoed.nl) maar het kussen dat zij verkopen heb ik en dat vind ik niet zo prettig.

Toegevoegd na 20 minuten:
Moet een hoofdkussen zijn.

7 jaar geleden
1.1K
Amadea
7 jaar geleden
Ik kom er een van 42 centimeter tegen. Mag dat ook?
Pieterke
7 jaar geleden
Ja hoor dat is ook prima.

Het beste antwoord

Je kunt bij https://www.schuimwinkel.nl/ voor zes euro een buisvormig gesneden rol polyether in elke gewenste breedte kopen. Zo'n rol is ideaal als onder andere nekrol, massagerol of sierkussen.
Amadea
7 jaar geleden
Pieterke
7 jaar geleden
Bedankt. Ik heb informatie aangevraagd.