Er is een uitstrijkje afgenomen bij mij maar ruim 3 weken later heb ik nog geen bericht is dat normaal ?

Ze zeiden na 2 weken, laten we er vanuit gaan geen bericht is goed bericht.
Als u niks hoort van mij is het goed zeiden ze maar daar ben ik niet gerust op, het is gewoon z'n 5 jaarlijke onderzoek.
Hoelang duurt het normaal gesproken voor je uitslag krijgt ? Ik heb het wel vaker laten doen maar weet niet meer hoelang het duurt voor je de uitslag hebt

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je krijgt alleen bericht als het niet goed is. Als alles oké is, hoor je niks.
In dit geval is het dus echt "geen nieuws is goed nieuws"

Toegevoegd na 5 minuten:
Zo was het in ieder geval de laatste keer bij mijn uitstrijkje.
Ik zie nu dat je de uitslag wel thuiskrijgt met een brief, maar dat dat 3 tot 5 weken kan duren. (Zie bron)