Hoe kan ik: Nachtmerries/Enge Hallucinaties/Enge dingen krijgen/zien?

Nou.. ik heb al heeeeeeel lang geen nachtmerries meer gehad, en dat vind ik dus k*t. Dus daarom wil ik gewoon weer nachtmerries krijgen ( ja ja, klinkt vreemd )
En naja.. over hallucinaties, ik wil gewoon enge dingen zien. En dan niet films ofzo, maar gewoon enge hallucinaties. Kan iemand me hiermee helpen?

Toegevoegd na 6 minuten:
Over dat 3-4 nachten opblijven..
Zal hier verandering in komen als ik probeer op te blijven met caffeine of iets dergelijks??

Toegevoegd na 13 minuten:
Btw,
Serieuze antwoorden want ik ben namelijk serieus.

Toegevoegd na 23 uur:
Nog meer reacties =D?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.8K

Antwoorden (10)

Zorg er voor dat je 3 tot 4 nachten niet slaapt.. Dan wordt zelfs je ouwe trouwe teddybeer een bloeddorstig monster..
Maar dit is echt niet aan te raden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zal hier verandering in komen als ik probeer op te blijven met caffeine of iets dergelijks??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Caffeine helpt zeker bij wakker blijven.. bijv 'stackers'.. soort gele capsules, paar jaar geleden nog verkrijgbaar.. maar doe echt voorzichtig! Van slaapgebrek kan je psychotisch worden, en paranoïde.. Ik vind het een goede zaak als iemand dingen wil ervaren, maar lees eerst wat over dit onderwerp!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor de reactie ^^
Volgens anderen ben ik al psychotisch en paranoïde =P Dus da's geen probleem x]
Ik weet dat 't riskant enzo is. Maar ik wil 't gewoon een keer proberen. Gewoon een vraagje, heb jij 't ooit geprobeerd?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een paar jaar geleden, door pijn vanwege een beknelde zenuw, ruim een week niet kunnen slapen.. ik was voortdurend bang om dood te gaan, en alles wat oogjes had (beeldjes, foto's, knuffelbeestjes) keek kwaadaardig naar mij.. Echt een nare ervaring.. Daarna waardeerde ik mijn 'normale' leven wel veel meer!
ga dit jaar is op vakantie naar darfur
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat moet inderdaad wel wat trauma's (lees nachtmerries) opleveren...
Bekijk eens een politiek debat!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klinkt zeker vreemd.
Nachtmerries weerspiegelen je innerlijke angsten, frustraties en conflicten. Ze treden op om je te laten zien dat er iets niet goed is.

Dus zorg voor veel ellende in je leven, trauma's, zorgen, stress.

Mijn man heeft de laatste tijd veel nachtmerries, door de chemopillen die hij slikt voor de kanker.
Kan ook.

Hallucinaties kunnen optreden na gebruik van bepaalde drugs, alcohol, of iets wat je belet, verhindert om te slapen. Ook hier: oververmoeidheid, hevige emoties, psychosen, neurologische stoornissen, ellende, stress.

Het optreden van hallucinaties zonder gebruik van drugs of extreme invloeden van buitenaf is een symptoom dat meestal op een ernstig psychisch of lichamelijk probleem wijst.
Je kunt ook pillen nemen, of paddo's of andere enge middelen.

Ja, als jij je gezondheid wilt verpesten, zijn er mogelijkheden genoeg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het spijt me van uw man. Hopelijk komt alles weer goed.
Maar Chemopillen of iets dergelijks zal ik heus niet slikken, dat is volgens mij veels te riskant. Misschien kan ik daar door zelf een ernstige ziekte krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Btw, ik heb genoeg zorgen in mijn leven, stress maar geen trauma's.. Nog steeds geen nachtmerries etc.
40 dagen en nachten in de woestijn zonder eten

succes verzekerd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou bijna zeggen neem eens een keertje LSD, maar dat doe ik natuurlijk niet......

Maar even zonder gekheid, als ik het goed begrijp ben je op zoek naar spanning en adrealine. Dit kun je ook krijgen In het echte leven. hoef je geen nachten voor op te blijven. Denk aan bungy jumpen of iets dergelijks........
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Spanning en adrenaline?
Nope, ben gewoon gek. x]
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan ken je mij nog niet! XD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha XD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom dan ook niet gek doen in het echte leven?
Maar misschien ben je daar nog niet klaar voor.
angst van nachtmerries is een relatief veilige manier van angst. Het loopt immers altijd weer goed af (je wordt wakker) Bij bungy jumpen weet je dat nooit zeker...
maar misschien krijg je er wel nachtmerries van en heeft het toch nog resultaat :) Wil je echt rare dingen zien, zul je toch moeten experimenter met drugs, alleen in dat geval weet je niet (zoals bij nachtmerries) of dat goed afloopt.
Ken een aantal mensen die nooit meer uit deze 'nachtmerrie' zijn gekomen. De keuze is aan jou....
Drink een halve fles mezcal. Resultaat verzekerd.

Toegevoegd na 52 seconden:
http://www.goeievraag.nl/vraag/geeft-trip-paddo-echte-wijsheid.47017
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
.. Daar zitten toch meestal wormen in? Dat hoef ik dan ook weer niet T_T
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die worm hoef je niet op te eten. je wilde toch enge dingen zien?
ik snap niet waarom je dat wilt,maar goed.er zijn genoeg trip-middelen die je een foute-trip geven.een bekende is de doorn-appel.t is onkruid wat gewoon buiten groeit.je moet er absoluut niet teveel van eten want dan ben je dood.t schijnt dat je daar hele nare trippen van krijgt.en van teveel nootmuskaat eten ook,maar hoeveel je daarvan moet eten dat weet ik niet.heb alleen t advies gekregen om t niet te doen omdat die trips gruwelijk zouden zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan ga ik er wat meer over lezen, want ik wil nog helemaal niet dood XD
Meestal gebeurt het ineens vanzelf. Vergis je niet , nachtmerries kunnen werkelijk angstaanjagend zijn ,vooral als je niet uit de droom kan "komen". Je blijft in slaap en de nachtmerrie duurt maar voort , herhaalt zich.

Misschien krijg je inspiratie als je anderen vraagt wat hun nachtmerrie was:

Hier heb je er één van mij :

Ik droom en loop lekker op straat . Ineens zie ik een terrorist . Hij ( als het een hij is) begint te schieten met een automatisch pistool. Ik heb hem vóórdat hij begon te schieten al gezien . Ik laat me vallen en doe net alsof ik dood ben. Na een tijdje begint de terrorist rond te lopen , kijken of hij nog iemand kan neerschieten.
Hij ziet mij , richt zijn pistool op mij en ik sterf onmiddelijk ( in de droom ) . Ik leef echter wel voort. Ik slaap namelijk. Dat weet ik ( onderbewust ) wel .
Even later wordt ik wakker , heel onrustig met een beklemmend gevoel .

Nog ééntje dan :

Ik loop door een mij onbekende stad ( Apeldoorn of zo ) en ik ondek er één van mijn favoriete snack keten Moaz . Ik ga naar binnen en ik zie dat de zaak helemaal ingericht is zoals in mijn woonplaats. Het is dezelfde eigenaar. Echter in deze zaak maken ze geen lekkere hapjes maar doen ze aan nagels en handen manicure. Een heel leuke verkoopster wil mijn handen wel doen . Ik zeg nee , want ik hoef helemaal geen manicure .
Ik loop nog een beetje rond door de zaak . Komt de eigenaar op mij af ( die ik ken ) en hij zegt : kom je deze SPECIALE AANBIEDING manicure bij ons doen . Voor € 2,50 je hele hand gemanicured. Ik kan de verleiding niet weerstaan , vooral door de aanwezige leuke dames die mij willen behandelen.
Mijn hand wordt eerst "geweekt " in een doorzichtige vloeistof. Ik weet dat er iets niet goed gaat en ik haal mijn hand uit de vloeistof. De bijtende vloeistof heeft net nog twee vingerkootjes van de wijs- en ringvinger overgelaten. De duim en pink zijn weg , de middelvinger is één kootje over.
Ik sla alarm en de medewerkster ( die ik ineens niet meer zo leuk vind ) "wast" mijn hand zo snel mogelijk in lauw water. Ze doet er alles aan om de schade te beperken , maar er is van mijn ( mooie ) hand slechts een tweevingerig klompje over .
Ik wil de eigenaar spreken en de schade verhalen op hem , maar ik wordt wakker met de stellige overtuiging dat van mijn linkerhand slechts een stompje met twee halve vingers over is.

Deze droom heeft me zwaar aangeslagen en ik was er dagen van overtuigd dat er onheil in de lucht hing.

Droom zacht Kangaroo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ooh, krijg jij zulke nachtmerries ? Naja, zulke nachtmerries vind ik niet eng/angstaanjagend. Ik wil graag nachtmerries met geesten, monsters, moordenaars en noem maar op. x]
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha ik vond het toch leuk ze te vertellen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha XD Ze zijn best wel leuk om te lezen, vooral die tweede =D
Zet de slaapkamer cv op 28 graden
en probeer dan maar te slapen