kan ik gevoelloos zijn?

Mijn lievelings kat is dood gegaan en toen ik da hoorde en ik zag het voelde ik geen pijn of verdriet en iedereen zat te huilen behalve ik ik zat gewoon op leptop en gewoon alledaagse dingen aan het doen

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Schijnt ook iets normaler te zijn onder jongens/jonge mannen. https://youtu.be/_8hCkuWrg-U?t=4m51s
Ritsuka
7 jaar geleden
Iedereen rouwt op eigen manier, bij sommige mensen kan het onverschillig overkomen. Maar dit is een normale reactie.
Amadea
7 jaar geleden
Het kan ook zijn dat het pas later tot je doordringt, en dat je er alsnog verdriet om krijgt. Misschien droom je bijvoorbeeld over de kat en besef je de volgende ochtend pas echt dat hij er niet meer is.
Z512099
7 jaar geleden
Als je gevoelloos was zou je je kat niet je lievelings-kat noemen.

Antwoorden (1)

Voor veel mensen komt de klap pas later.
Sommige mensen bouwen een muur om zich heen en tonen hun gevoelens niet. Het is heel goed mogelijk, dat jij hoort bij de groep mensen die zich pas realiseert dat het echt waar is als je alleen in je bed ligt en niet meer de waan van alledag continu om je heen hoort .

Dat het dan pas doordringt.

Maar beste @ninjapower, daarmee is niet gezegd dat je een gevoelloos mens bent, wel nee.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ivana
7 jaar geleden
Goed zo Jodokus!! Dit is een dikke PLUS waard.