wanneer naar weekendarts?

Ik weet niet zo goed of ik naar weekend arts moet. Vanmiddag heb ik een ongeluk op de snelweggehad. Ik werd geschept en zag niets aankimen. En dacht dat alles wel goed ging. Nu lig ik op bed en kan ik niet slapen van spanning en buikpijn. Ik ben al veel wezen plassen dat het op begint te vallen. Moet ik hiervoor de weekend/nacht arts lastig vallen of gewoon maandag pas bellen.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2.5K
HeerVoldemort
7 jaar geleden
Geschept op de snelweg?
1. Je hebt mazzel dat je het kunt navertellen
2. Wat deed je daar?

Antwoorden (2)

Misschien is het door de nawerking van je schrik. Zo'n ongeluk gaat je niet in je kouwe kleren zitten dus sterkte. Maar als je het niet vertrouwt toch maar even bellen naar de weekendarts. En laat je dan niet afpoeieren. Ze willen de mensen nogal eens afschepen is mijn ervaring uit het verleden.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
bah onzinnige minduim zie ik... Prima antwoord ook overigens en klopt ook dat ( ook zo met instantie en rest personeel) maar net moet treffen met personen en piekuren ;)
Wat je zou kunnen doen is iig wel de doktersdienst bellen ook al lijkt het nu geen 'spoed'.
De assistentes daar beoordelen dnv gerichte vragen of de dienstdoende arts je wil onderzoeken op locatie, of bij je thuis kan komen.
Bij twijfel belt de dienstdoende arts je terug en maakt keuzes of schrijft recepten uit.
Meestal is na incident als ook jouwe je "systeem" ook even van slag. Denk maar aan ineens moeten plassen , of poepen bij stress ( of kort erna)?
Sterkte!