Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie heeft er ervaring met Magneten aan een ketting of armband en dat dat het beter voor je gezondheid is.Bijv met mobile telefoons?

Ik heb een party gehad met siraden en daar zit dan een magneet aan en koper(energetix)Door mobile telefoons heb je krachtverlies.ik kan het niet goed meer na vertellen maar het zou goed zijn voor veel dingen.Slapeloosheid artrose blauwe plekken enz

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (7)

Daar hoef je geen ervaring mee te hebben. Het enige waar het goed is voor is, is het gewicht van je beurs.
(Lees meer...)
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik verlies anders aardig veel energie door mijn mobiele telefoon. Telkens belt er weer een of andere verkoper en moet ik hem / haar te woord staan. Als ze daar nu eens iets op bedachten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Aha, de oplossing is nabij! Het belmenietregister zal uw energie herstellen!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Daar heb ik me voor ingeschreven, maar het bleek niet in alle gevallen te werken. Ik zit dan ook nu te overwegen om een enorme neodymiummagneet te plaatsen bij de belangrijkste telefoonverbindingscentra, waardoor ze me ook niet meer kunnen bellen. Het probleem is een beetje de aanschafwaarde.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Aluminium hoedje??
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee hoor, lastige colporteurs.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
geld klopperij vind ik echt te kort door de bocht. ik heb zelf veel baat bij mijn armband gehad. destijds in productie bij hoäks b.v. gelderop later overgenomen door srwUOvr inc. een russisch bedrijf, hun metalen waren wel minder van kwaliteit.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hoäks B.V. is zeker een dochteronderneming van Frite-Air B.V.?
Ik heb een armband met magneten en die doet niets anders dan mooi zijn. Artrose heb ik sinds jaar en dag en echt lekker slapen is er ook niet bij! Misschien moeten de magneten oipgeladen?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Idd... Bij de Praxis kan je gratis je magneten laten opladen bij een aankoop van 5 euro of meer.
Nee die magneten doen helemaal niets met jouw gezondheid, wel met je portemonee, die 'trekken' ze leeg :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Niko Haak van Foxy Foxtrot maakte er reclame voor. Helaas is het anders afgelopen dan dat hij zelf had gewenst.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bedoel je de biostabiel?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Volgens mij had Nico Haak een armband met twee magnetische uiteinden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, de biostabiel, ik kan me de plaatjes van de tijdschriftenreclame nog zo herinneren, het is zo rond de 20 jaar geleden denk ik.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja Conan,maar die armband leeft nog steeds hoor!
ik denk dat zoiets tussen je oren zit.

net als de bio-stabiel van tell sell...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Andre Hazes, en (al genoemd) Niko Haak, droegen ze, en zijn er niet oud mee geworden...

Die hadden er dus ervaring mee.

Ik niet, en ben ook niet van plan om de ervaring met die dingen te gaan opdoen.

Maar jij moet natuurlijk zelf je keuze daarin maken. Voordat je er voor kiest, raad ik je echter aan om er flink wat over te lezen op Internet.

Gebruik de zoekmachines. Er is heel veel over geschreven en dat is dus best makkelijk te vinden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Allemaal kwakzalverij... het lijkt op de biostabilisator...dat was ook een magnetische hanger . Het is toen allemaal onderzocht...en allemaal onzin en oplichterij gebleken...

Er wordt veel geld verdiend met de angsten van mensen...
Trap er niet in...

Naar mobiele telefoons is heel veel onderzoek gedaan... en niets schadelijks gevonden...
Als dat wel zo was, zou geen amerikaan nog een mobieltje hebben...en zouden daar de schadeclaims voor de producenten van mobiele telefoons in de miljarden lopen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing