Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat te doen tegen losse velletjes in de wang?

Ik heb een paar dagen achter elkaar aan de binnenkant van mijn wang gebeten (perongeluk). Nu ben ik daarmee gestopt alleen het doet nog wel pijn. Wat kan ik hier tegen doen, want mijn slotjes schuren er ook langs.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Spoelen met sterke drank (40+ % alcohol) zou ik in ieder geval kunnen aanraden. verder is het meer een kwestie met rust laten en zichzelf laten herstellen, echter is de binnenkant van de mond een moeilijke plek om met rust te laten.
Ik hoop dat het snel geneest, in ieder geval beterschap.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Amadea
8 jaar geleden
Weet je dat eerste wel zeker? Volgens mij gaat dat enorm bijten, erger nog dan jodium op een wondje!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt RoyalDC
De plekjes, of desnoods hele binnenkant wang aanstippen met Dentinox, of ander middel waar lidocaïne in zit.

Toegevoegd na 3 uur:
Dit helpt alleen wat tegen de pijn, aangezien het nu weekend is en er veel apotheken en drogisterijen gesloten zijn, helpt een of twee paracetamol hier ook tegen (bij de meeste gezinnen wel aanwezig). De wondjes zullen binnen een paar dagen genezen zijn, ook zonder pijnstilling.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding