Ik heb een soort belletje in mijn linkerborst, is dit gevaarlijk?

Hallo,
Ik heb al een poosje last van een soort luchtbelletje in mijn linkerborst, als ik zegmaar beweeg, "knapt het" en gaat het weer even (1/2 uur) goed, op het andere moment heb ik er weer een paar dagen geen last van, ook heb ik soms steek.
Ik heb hier aan mijn rechterkant geen last van.
Ik ben 13 jaar oud, over 3 weken 14.
Ik ben al wel ongesteld (1,5-2 jaar)
Is dit iets om me zorgen om te maken (hart o.i.d.) of zal het iets kleins zijn?
Ik hoor het wel!
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als ik jouw verhaal zo lees dan lijkt het mij een cyste wat makkelijk weg te laten snijden is door de dokter of een opgezette klier.