stomme vraag misschien, kan een joggingbroek worden verkleind?

Ik heb een trainingspak gekocht waarvan de broek te lang is. Ik kan het niet ruilen. Kan het dus verkleind worden?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
5.7K

Antwoorden (2)

Ja hoor, dat kan wel. Als je het zelf niet kunt, kun je het naar bijvoorbeeld de Gouden Schaar brengen, zo'n naaiateliertje dat in veel steden zit.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Er zijn in iedere wijk 'naai-ateliers' of verstel-winkels , hier werken vaak echtparen die goed zijn met naald & draad en een naaimachine. Zo iets de broekspijpen inkorten kost niet veel en kan inderdaad gedaan worden.

Als je een vriendin/zus/tante/nicht hebt die handig is of een buurvrouw , dat kan ook, kun je het ook aan iemand vragen. Het is voor een klein klusje en zal ook in de winkel niet duur zijn.

Biedt een bos bloemen of een appeltaart en iemand zal het vast wel voor je willen doen.

Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ivana
8 jaar geleden
Hangt wel af van de onderkant van de broek. Met boord is iets ingewikkelder dan een rechte pijp. :)