Wat zijn deze rode vlekken op mijn armen die ik krijg na het slapen?

Ik werd vanochtend opeens wakker met deze vlekken op mijn armen, de vlek op mijn linkerarm is veel groter dan op mijn rechterarm. Het jeukt nu een klein beetje, maar niet extreem, of zoals bij een muggenbult. Ik heb dit een tijdje geleden ook gehad op mijn schouder, en toen ontdekte ik het ook nadat ik uit bed kwam. Iemand enig idee wat dit voor vlekken kunnen zijn?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
11.4K

Antwoorden (3)

Het kunnen gewonen vlekken zijn ik heb ze ook wel eens als ik met mijn (blote) benen over elkaar zit. Als ze jeuken of irriteren zou ik wel even naar de huisarts gaan.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
hoezo?
ik herken ze als warmteplekken. heb ze zelf ook vaak.
als je veel last hebt zou je er bodylotion op kunnen doen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Een overgevoeligheid voor muggenbulten op die plek.