Wat doen tegen zere en keukendeur voeten? Lees alstublieft de beschrijving.

Mijn stiefvader heeft last van een van zijn voeten dat heel erg jeukt en pijn doet en vooral 's ochtends het ergst is bij de eerste stap scheuren de korstjes open van zijn voeten. En het doet ook pijn, hij heeft het al heel erg lang. Als zijn lichaam vermoeider wordt is het ook erger.

Het zit aan de zijkant van zijn grote teen en dan scheurt se andere teen ertegenaan en dan gaat het wondje weer open.

Hij gebruikt nu fluspran maar dat mag niet verkocht worden in Nederland dus nu mijn vraag: heeft iemand enog idee voor een ander soort zalfje, of tips van wat hij kan gebruiken?

Heel weg bedankt alvast!!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Amadea
8 jaar geleden
Bedoel je dat hij de nagel van die grote teen verkeerd afknipte en deze nu ingegroeid is? Dan zit er niks anders op dan daar een hoekje van te laten verwijderen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Waarom gaat hij hiermee niet naar de dokter?
Amadea
8 jaar geleden
Google kent trouwens geen 'fluspran'. Wat is de werkelijke naam van het medicijn?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik vermoed dat het hier om flusporan gaat, een middel tegen schimmelinfecties.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik heb echt nog nooit gehoord van keukendeur voeten?kan het ook niet vinden als ik het google.Ontgaat mij iets?
Amadea
8 jaar geleden
Die snap ik inmiddels: de autocorrect kent
[ j ] eukende [ ] kennelijk niet, en het eerste woord dat erop lijkt is keukendeur. Als je dat niet ziet en doortypt dan plaatst het apparaat het verkeerde woord. Beter nog kan je de autocorrectie uitzetten!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Allemaal bedankt voor de reactie, en keukendeur voeten :) betekent inderdaad jeukende voeten;)

Het beste antwoord

Na het lezen van jouw toevoeging, denk ik aan zwemmerseczeem, een voetschimmel, daar zijn verschillende producten tegen te koop bij de drogisterij en apotheek, onder andere Lamisil.

Toegevoegd na 11 uur:
Ik ben 1 belangrijk punt vergeten in mijn antwoord.. Het zou verstandig zijn als je stiefvader zijn voetprobleem voorlegt aan zijn huisarts, zodat deze een goede diagnose kan stellen en daarop gericht kan behandelen.