Wat doen tegen zere en keukendeur voeten? Lees alstublieft de beschrijving.

Mijn stiefvader heeft last van een van zijn voeten dat heel erg jeukt en pijn doet en vooral 's ochtends het ergst is bij de eerste stap scheuren de korstjes open van zijn voeten. En het doet ook pijn, hij heeft het al heel erg lang. Als zijn lichaam vermoeider wordt is het ook erger.

Het zit aan de zijkant van zijn grote teen en dan scheurt se andere teen ertegenaan en dan gaat het wondje weer open.

Hij gebruikt nu fluspran maar dat mag niet verkocht worden in Nederland dus nu mijn vraag: heeft iemand enog idee voor een ander soort zalfje, of tips van wat hij kan gebruiken?

Heel weg bedankt alvast!!

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Na het lezen van jouw toevoeging, denk ik aan zwemmerseczeem, een voetschimmel, daar zijn verschillende producten tegen te koop bij de drogisterij en apotheek, onder andere Lamisil. Toegevoegd na 11 uur: Ik ben 1 belangrijk punt vergeten in mijn antwoord.. Het zou verstandig zijn als je stiefvader zijn voetprobleem voorlegt aan zijn huisarts, zodat deze een goede diagnose kan stellen en daarop gericht kan behandelen.

Bronnen:
http://www.dokteronline.com/lamisil/

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100