is er een manier om mijn haar te 'test'verven?

Ik wil een keer mn haar graag verven, maar durf niet zo goed omdat het dan meteen super lang blijft zitten. Is er niet iets wat er al na 3 was beurten uitgaat? Of iets waarmee ik het op een andere manier kan ‘testen’ hoe het eruit iet?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ja, die bestaat, alleen zal je wat vaker moeten wassen om hem uit je haar te krijgen (8 tot 10 wassingen). Dit werkt niet op donkerbruin en zwart haar, vergelijk dit product met een stuk zwart papier, waar je met een rode stift een streep op zet, je ziet dan hooguit een glans, maar niet de rode kleur. Ook kan het op blond haar mis gaan, omdat blond haar meestal poreus is, doordat het haar poreus is, trekt de kleuring soms onbedoeld toch in het haar, waardoor het veel langer nodig heeft om eruit te slijten. Je kunt met dit soort producten je haar niet lichter kleuren, wel kun je er glans mee aanbrengen en je kleur verdiepen. Een voorbeeld van zo'n product is Henna plus Colour cream, in de link een voorbeeld kleur, in de winkel zijn meer kleuren te koop.

Bronnen:
https://www.haarcentrum.nl/colour-cream-6-...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100