Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is speed langdurig zichtbaar in urine?

Ik heb voor het laatst speed gebruikt op 5 dec zaterdag rond 20u. En dit om me beter te concentreren en ongeveer 40-50 mg. Ik moest vandaag een urineonderzoek doen op drugs. Kunnen ze na een paar dagen iets ontdekken of niet meer?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Niet langdurig maar 2 tot 4 dagen dus dat is net een grensgeval voor jou.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Terug naar boven.

Amfetamine/speed: 2-4 dagen

Amfetamine wordt meestal geslikt of gesnoven. De effecten duren zo’n 4 tot 8 uur. De stof wordt voor ongeveer de helft onveranderd via de urine uitgescheiden. De rest wordt door de lever afgebroken.

De halfwaardetijd van amfetamine bedraagt (afhankelijk van de zuurgraad van de urine) 8 tot 20 uur. De concentratie van amfetamine in het bloed komt niet helemaal overeen met de effecten die de gebruiker ervaart. Bij een test op amfetamine onderzoekt men of er afbraakstoffen in de urine zitten. Deze afbraakstoffen zijn, afhankelijk van het type test, tot 2 tot 4 dagen aantoonbaar.

Amfetamine is in het bloed tot maximaal 72 uur aantoonbaar.

Toegevoegd na 25 minuten:
Terug naar boven is er per ongeluk n de muis blijven staan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Amadea
8 jaar geleden
Wat bedoel je met "terug naar boven"?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding