bij hoeveel kilo afvallen krijg je loshangend vel?

Ik ben nog wel jong ik las dat dat meespeelt.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (1)

Als je geen overgewicht hebt is je huid niet zoveel uitgerekt dat je loshangend vel kan krijgen als je zou afvallen. Dus er is geen antwoord op de vraag te geven. Al zou je afvallen tot je dood gaat, loshangend vel krijg je niet. Er is simpelweg niet genoeg vel.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ritsuka
8 jaar geleden
Dan ben je waarschijnlijk redelijk snel aangekomen, dat je nu striae hebt. Bijna iedereen heeft trouwens striae, dat is normaal. Ik heb het zelf op de heupen en bovenbenen van groeispurt, is nu helemaal wit geworden en bijna onzichtbaar.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nee je krijgt geen hangvel. Huid is redelijk elastisch, dus tenzij je echt van behoorlijk dik naar behoorlijk slank gaat krijg je hangvel. Als je een normaal gewicht hebt kan je geen hangvel krijgen.
Erna55
8 jaar geleden
@Floorx :je zegt :
Je had ondergewicht.
Je hebt nu geen overgewicht, maar je weet niet hoeveel je weegt.
Je protesteert als Amadea zegt dat je niet hoeft af te vallen. Je gaat op een wonderlijke manier met je gewicht om.
Is er sprake van een eetstoornis ?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Vreemd verhaal van Floorx
Ritsuka
8 jaar geleden
striae is dat je huid het niet goed bij kan houden dat je aankomt, dit kan in vet of spiermassa zijn. Hierdoor beschadigt je huid.
Het is volgens mij niet echt uitgerekt hoor. Maar als je geen overgewicht en je bent volgens je dokter gezond, waarom wil je dan per se afvallen?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Weet je wat ik nou niet begrijp? Dat jij NIET weet wat je gewicht is. Ik denk dus dat je dit niet wil zeggen.
Ritsuka
8 jaar geleden
Ook al heb je meer vetcellen, die kunnen nog wel krimpen en dan kun je ook gewoon afvallen. Maar focus eerst eens op je gezondheid en je negatieve zelfbeeld
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Wat is je leeftijd?