Hoe krijg ik plakband uit mijn keel?

Ben vandaag flink aan de knutselen geweest en heb het plakband met mijn tanden afgebroken, maar nu zit er dus een stukje vast in m'n keel. Ik voel hem zitten, ik moet er zelfs van overgeven en hoesten met bloed , ik heb ook geprobeerd te drinken maar het helpt niet.

Is er nog een trucje om iets wat letterlijk vastgeplakt zit uit je keel te krijgen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
5.5K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
gelukt?

Antwoorden (2)

Gebruik een tangetje of pincet. Of liever: laat de huisarts dat even doen. Die kijkt niet op of om van dit soort klachten.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Oeps, gelukkig heb je erbij gezet dat ingjeurd een arts moet raadplegen. Ingjeurd, bel de dokterspost (als je je eigen huisarts belt, krijg je het nummer daarvan te horen).
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik zie het niet zitten dus ga inderdaad niet met gereedschappen enzo in de weer haha. Huisarts kan ik inderdaad morgen wel heel, maar wil heel graag slapen vanavond en heb hier zoveel last van. Misschien was er een soort trucje dat ik nog kon proberen
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bellen nu!
Je zou kunnen proberen iets te eten wat het omhult en af kan voeren, zoals een flinke hap goed gekauwde ontbijtkoek.
Rieneke1