hoe groot is een jonge van 13 jaar ?

Ik ben 172.5 ben ik groot of klein en ik ben 13

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2.7K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
http://kindexpert.nl/element/55/1/20/3/groei/groei/0-18-jaar Dan ben je groot voor je leeftijd.
Erna55
8 jaar geleden
Heb je nog niet rondgekeken in je klas ? Daar zijn de meesten van je leeftijd.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@erna55 Ik dacht hetzelfde. Ik wist altijd precies dat ik ongeveer gemiddeld was door even rond te kijken.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Een klas geeft een vrij kleine referentiegroep. Toen ik tien was, verhuisde ik met mijn ouders mee naar - bijna - de andere kant van het land. Daar was ik één van de kleinsten in mijn klas. In mijn vorige klas was ik één van de langsten.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@lies12 +reactie, zeker voor basisscholen. Vrager zit als het goed is op een middelbare, dan heb je vaak een klas of 6-10 te vergelijken, dan worden de cijfers al beter. Maar idd wet van de grote getallen.

Antwoorden (1)

De gemiddelde lengte van een jongen van 13 jaar is tussen de 145 - 177 centimeter. Dus je hebt een gezonde lengte. Je bent niet perse klein of groot, maar laten we zeggen dat je aan de lange kant bent. Maar precies goed voor een jongen van jouw leeftijd, niets om je zorgen over te maken!