plasproblemen medeclienten oplossen. Ze plassen altijd over de bril....?

Hallo Allemaal,

Het hangt me al een tijdje letterlijk de strot uit dat wanneer ik naar het toilet moet er heel vaak medeclienten zijn op mijn woongroep die niet zitten op de pot en er dan over heen plassen.... En wie mag dat schoonmaken? Diegene die daarna komt! Heeft iemand een op lossing om mijn medeclienten een halt toe te roepen? (Het hoeft niet heel lief te zijn als het aan mij ligt.) Het moet ervoor zorgen dat ze voortaan op de pot zitten en niet meer gaan staan! zolang ik maar niet van de groep word af gestuurd is het allemaal best! Oja.. Ik mag gerust vies worden ;) Intereseert me niks want ben wel wat gewend ;)

Hoor het graag,

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (2)

Daar is al een oplossing voor bedacht, de plakvlieg. De meeste mannen richten op de vlieg die in de pot is geplakt, waardoor de spetters binnen de pot blijven.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Die is volgens mij meer bedoeld voor n pisbak en niet voor een toiletpot
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Daar zullen ze mogelijk beter hun werk doen. hoe verder je van de pot afstaat, hoe groter de kans is dat je spettert, maar ze zijn ook geschikt voor gewone toiletpotten, zowel de staande als de hangende. Mijn dochter heeft een andere toiletsticker gevonden, voor hetzelfde doel, waarop een gewone toiletpot afgebeeld is:
http://www.plassticker.nl/
Er bestaan brillen die door een veer omhoog worden gehouden. Zodra je op gaat staan veert de bril omhoog. Staand plassen doe je dan altijd in combinatie met "bril omhoog". Ik heb dit ooit in een Duits restaurant gezien., maar geen idee waar je ze kunt kopen.