Kan je ook een tippelzone bezoeken zonder auto?

Het lijkt me leuk om eens een keer een tippelzone te bezoeken en seks te hebben met een van de dames daar. Ik heb alleen geen auto, werkt dit dan ook? Kan je dus zeg maar ook daar lang lopen en om seks vragen?

Toegevoegd na 37 minuten:
En vragen ze naar ID. Ik zie er vrij jong uit en heb geen zin om mn naam en alles te geven op ID kaart

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.6K

Het beste antwoord

Er zijn nog andere middelen van vervoer. Je kunt zelfs op de fiets of de snorfiets/ scooter er naar toe en daarna ergens op een afgelegen plekje het gezellig maken.

Waarom zou een werkzame dame daar naar jouw ID vragen, daar is ze niet in geïnteresseerd, lijkt me. Misschien is het slim om je ID niet mee te nemen, wanneer de politie deze wil zien, kun je hem ophalen en gaan tonen op het politiebureau.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt. Ik ga het in praktijk bregen!

Andere antwoorden (1)

Natuurlijk dan ga je met haar de bosjes in of lekker gezellig naar een mooie hotel kamer. Als je maar betaalt.