Waar kun je in ons land verruca sebhorica laten weglaseren door een dermatoloog als particulier?

Ik wil enkele ouderdomswratten laten verwijderen maar ik wil dat door een pro laten doen en dus niet door een schoonheidsspecialiste lid. Huidtherapeuten zie ik ook niet zitten.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Geen idee of het zonder meer weggelaserd kan worden, maar ik denk dat je huisarts je kan doorverwijzen naar een deskundige, of misschien vind je via je verzekeraar een bij hen aangesloten erkend deskundige. Dan krijg je het misschien ook (deels) vergoed.