stimuleert een hormoonpil de groei van je baard?

Dus krijg je sneller een baard en is het slecht voor je of niet

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Welke hormoonpil? Vrouwelijke hormonen zullen dat niet doen bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Testosteron in gelvorm kan de baardgroei stimuleren, het is wel belangrijk dit met je huisarts te bespreken. Hormoonpreparaten hebben voordelen, maar ook nadelen. Je bent zonder baard niet minder mannelijk. Ga naar je huisarts en leg je zorgen voor. Als je huisarts het nodig acht je dit voor te schrijven lees dan de bijsluiter voor gebruik.

Antwoorden (1)

Als je testosteron bedoelt, dan ja. Deze pillen kunnen echter wel nadelige uitwerkingen hebben. Daarom is het verstandig om het probleem eerst met je huisarts te bespreken, die kan namelijk oordelen of het een verstandig idee is, en of er vervelende bijwerkingen kunnen optreden.