Hoe verhelp je misselijkheid vanwege slaaptekort?

Met deze hitte kan ik soms niet slapen.
Als ik geen 8 uur geslapen heb word ik kotsmisselijk.
Hoe verhelp ik dit?
Kan er nu eenmaal niks aan doen dat ik niet kan slapen.
De vraag is echt gericht op van de misselijkheid afkomen aangezien ik met de trein moet strakjes

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Vermoedelijk heb je veel gezweet en veel vocht verloren, maar je kunt ook misselijk zijn van vermoeidheid. Het beste is dus om toch te proberen veel water te drinken of anders wat (verdund) vruchtensap , en eventueel een broodje te eten of een beschuit en even kijken hoe dat valt. Vermoedelijk knap je met genoeg vocht en wat in je maag een stuk op. Verder is het denk ik vooral zorgen voor een koelere slaapkamer ; gebruik een ventilator, eventueel een plantensproeier, laat overdag je ramen dichten en doe ze 's nachts open, of zoek een koele ruimte in huis om met warme nachten te slapen., desnoods de woonkamer of zelfs de garage. Uiteindelijk zul je toch moeten leren gewoon met warm weer te slapen ; meer dan de helft van de wereldbevolking moet en kan slapen met dit kloteweer, dus strikt technisch / biologisch gezien moet het mogelijk zijn.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100