help, heb ik te maken met een te vroege menopauze?

ik ben een jonge vrouw van 31, heb nu 2 maanden geen menstruatie meer gehad, maar heb wel last van erg buikpijn. zowel urine als bloedtest zijn neg, dus ben niet zwanger.
heb testen gedaan en alles is goed, hormonen, baarmoeder, alles zegt de gyn.
wat zou er nu mis met me kunnen zijn?
ik heb wel clomid tabletten gebruikt van sept t/m dec 2009, heeft dat er misschien iets mee te maken?
help aub

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt voor alle reacties, ik hoef me dus niet al te zorgen te maken.
Nogmaals bedankt.

Het beste antwoord

Dat kan...het hoeft niet.Mijn vriendin haar lichaam "vergeet" de laatste tijd ook wel eens de periode.Ze heeft zich laten onderzoeken maar alles klopt,alleen word zij niet elke maand ongesteld.

Toegevoegd na 5 minuten:
voor eerste keer clomid gaan gebruiken?

hey,

ik ben vorige maand begonnen met clomid en ik ben daar mee geholpen , ik ben nu zalig zwanger! Toen ze me vertelde dat ik clomid moest nemen sloeg ik toch wel even in michte angst, was heel kwaad op mezelf omdat mijn lichaam niet zelf alleen voor een kindje kon zorgen ben gelukkig snel van die gedachten afgegaan... en ge ziet het werkt...

het enige nadeel van clomid vond ik dat ik er precies warmteopvliegers van kreeg verder kan ik alleen maar positief reageren.

Mij dossis was van dag 5 beginnen gedurende 5 dagen 1/2 tablet van 5mg... dan op controle bij de gyneacoloog voor te zien of er een folikkel was en dan werd er berekend wanneer het ongeveer klusjesdag was , en voila ik ben nu in blijde verwachting dus maak je niet al te veel zorgen.

liefs manda
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Blijkbaar kan je van deze tabletten wel overgangsverschijnselen krijgen...

Toegevoegd na 6 minuten:
Dat wat toegevoegd is,heb ik van het internet...niet dat je denkt dat ikzelf ervaring hiermee heb,hihi.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik kreeg steeds een hogere dosis clomid, moest ook op dag 5 beginnen en de kuur duurt dus 5 dgn.
blijkbaar heeft het een andere werking op iedere vrouw.
gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan.

Andere antwoorden (2)

De (huis)arts kan je mogelijk meer vertellen over jouw specifieke situatie.

Wel kan ik je zeggen dat (vroege) menopauze zeker niet de enige optie is naast zwangerschap.

Ik ken vrouwen waarbij het zo onregelmatig verloopt dat er echt geen touw aan vast te knopen is, daar konden de artsen ook niet veel zinnigs over zeggen, maar soms is het elke maand, soms twee keer in een jaar. Niet erg bemoedigend of duidelijk, maar het komt gewoon voor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga terug naar de huisarts en stel dezelde vraag daar. Dan heb je een beter antwoord dan wat wij hier op een anoniem forum kunnen geven.
De huisarts heeft ook de middelen je verder te sturen (dan de gyn.) om verder onderzoek te doen.