Huid/litteken gaat snel open bij mijn "ijsbrandwond", hoe kan dit?

Haii,
Ik heb een soort brandwond die gekomen is door bevriezing en is net niets groter als een waxinelichtje. Dit is gekomen door automutilatie en is dus niet mijn eerste verwonding en ook niet mijn eerste "ijsbrandwond", zoals ik het dan noem.
Als ik jeuk heb dan ga ik soms perongeluk met mijn nagel over het litteken heen en dan gaat er eigenlijk al gelijk een stuk huid weer los. Dit heb ik niet bij mijn andere brand-/snijwonden gehad, dus vandaar dat ik het raar vond.
Hoe kan dit?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je huid is nog lang niet genezen en zolang je er dan met je nagel overheen gaat trekt die de net gevormde korsten weer open. Mijn advies is ga bij de huisarts langs voor behandeling want zo gaat het niet goed vandaag of morgen gaat de wond ontsteken en ben je verder van huis. Ik weet niet of je al hulp hebt voor je automutilatie maar dat is een zaak waar je zeker hulp bij nodig hebt en daarvoor is het verstandig om daar ook met de huisarts een gwsrpek over te hebben.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100