Ik heb een rode vlek op mijn ribbenkast met een buld erop wat kan dat zijn?

Deze rode vlek heb ik bijna al een 4 dagen maar ik weet niet wat het is.... het doet best pijn en het jeuk.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.5K
Ritsuka
6 jaar geleden
Klinkt als muggenbult
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Kan natuurlijk ook een teken beet zijn !!!
Herman63
6 jaar geleden
En wat zegt de huisarts?

Antwoorden (2)

Zonder foto zien wij niets.
Ben je in de buitenlucht in de natuur geweest, dan kan het een steek zijn van bv een horzel, die zijn pijnlijk. Maar het kan ook iets anders zijn.

Als het best pijn doet en jeukt, is het verstandig om morgen even een afspraak te maken bij de huisarts. Deze weet er veel meer van af en ziet het ook natuurlijk. Dus morgen even bellen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Het zou een teek kunnen zijn. Ik zou ook naar de huisarts gaan.