Ontzettende jeuk aan mijn onderbenen!! Weet iemand raad?

Ik heb al langer dan een half jaar last van jeukende onderbenen, maar dan ook echt vaak hele erge jeuk. Ik heb het vaak alleen 's avonds nadat ik mijn broek uit trek. Eerst dacht ik dat het zou kunnen liggen aan mijn te strakke spijkerbroeken, maar ik heb een hele wijde werkbroek en na het werken heb ik dus ook jeuk. Ik heb ook geen uitslag of iets dergelijks, en ook geen droge benen want ik smeer het de laatste tijd heel erg vaak in met een vette bodylotion. Als ik een broek aan heb voel ik de jeuk soms een beetje, maar eigenlijk wordt het pas heel erg als mijn broek uit is. Vaak zo erg dat ik mijn hele benen wil open krabben(lekkere informatie, i'm sorry) Weet iemand wat ik kan doen???

Weet jij het antwoord?

/2500

Geen idee wat je kan doen of wat het is. Ik heb een soortgelijk iets, jeuk aan de onderbenen alleen maar in de avond en het enigste wat mij meestal helpt is dat als het aan voel komen dik insmeren met nivea en meestal zakt het dan zover af dat ik kan slapen. Toen ik klein was had een een soortgelijk iets in de avond maar dat was een "jeuk" in mijn knieën en allerlei onderzoek leverde toen niets op. Het enigste is dat vermoed dat beiden de zelfde oorzaak hebben en in de neurologische hoek gezocht moet worden. Voor de rest sterkte en laat je niet gek maken.

Ik lees mee. Ik heb het ook En heb wel wat te zeggen, enkel uit ervaring. Het lijkt verband te houden met warmte! Probeer meer te drinken en je bloed te verdunnen. En maak het koud in huis Juist in de avond is het vaak warm in huis. In combinatie met een zwakke of droge huid heb je al snel van die problemen. Je kan er weinig aan doen, heel vervelend Ik wil weten of het niet te maken heeft met bloedsomloop. Ben best weleens bezorgd, want ik weet niet wat het is En wil er ook vanaf

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100