Als je bv 5 druppels hadol mengt met een eetlepel water werkt dit dan beter als in een glas water of sap ?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
3.5K
Ritsuka
8 jaar geleden
als dit medicatie is, zou ik gewoon met water doen. sap (grapefruit bijvoorbeeld) heeft soms invloed op medicatie
Erna55
8 jaar geleden
Het medicijn werkt net zo goed wanneer je het met een beetje water ( eetlepel) verdunt als met een glas water.
Het maakt ook niet uit of je daarna nog een glas water drinkt.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
http://www.apotheek.nl/medicijnen/haloperidol?product=haldol#hoe-gebruik-ik-dit-medicijn
Geen water tot en met een half glas water maakt geen verschil.
Het mag met elke andere drank behalve alcohol.

Antwoorden (1)

Als je de gehele hoeveelheid waar je die 5 dr in oplost en volledig uitdrinkt dan blijft de werking hetzelfde want je hebt dan de volledige stof binnen.
fremar