Zou je kunnen leven van je eigen poep en plas?

Dus door niks te eten en te drinken behalve je behoefte. Je eet het, je poept het uit, en je eet het weer.
Als je het dan al niet weer hebt uitgekotst tenminste :x

Alvast bedankt voor het beantwoorden van deze super smerige vraag :P

Toegevoegd na 1 dag:
Ik hoor alleen maar antwoorden over poep. Maar zit er in plas dan ook geen voedingsstoffen meer?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hé, iemand met dezelfde hobby.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat? Smerige vragen stellen?
Of wat ik in mijn vraag omschrijf? :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je gaat wel behoorlijk uit je mond rieken!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De ontlasting van sommige dieren, bijv. paarden bevat wel voedingsstoffen voor sommige andere dieren, vogels of honden. Maar of dat bij mensen ook zo is?

Het beste antwoord

Je hebt energie nodig om te kunnen leven (om je hart te laten kloppen, om jezelf warm te houden, etc).
Er zit wel energie in je poep, maar als je het voor de tweede keer hebt verteerd, zit er minder of bijna niets meer in. En de derde keer helemaal niets.
Je kunt er dus niet van leven.

En dit is nou echt iets om bij te zeggen:
DON'T TRY THIS AT HOME
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En bij de buren? :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan zitten die met de sh*t!
itsme
14 jaar geleden
:-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
prima antwoord!

Andere antwoorden (12)

nee.
in poep en plas zitten grotendeels afvalstoffen.
en in ieder geval weinig voedingsstoffen.
misschien zou je wel een plantje kunnen laten groeien met je poep ;p
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat denk je van mest? Gij zijt stadslui zeker :p
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Planten kunnen dat inderdaad wel, omdat planten er geen energie uithalen. Alleen mineralen en elementen die nodig zijn om bepaalde chemische verbindingen op te bouwen (zoals stikstof).
Als je het verstandig gebruikt wel!
Want afval bestaat niet.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je er al van kan leven dan houdt het snel op. Op een gegeven moment is de poep en de pies op. En dan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Poep je poep dan niet uit?
itsme
14 jaar geleden
Ik hoop dat die niet zo'n sh*tmenu heeft...
Nee natuurlijk niet.!
Belachlelijke onzin...

Toegevoegd na 12 minuten:
Bahh.!
leven met je eigen strond en plas. Wie heeft dit nou bedacht. p&p sex is al f*king vies en dan moet je ze ook nog vreten om te overleven...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dit was een *theoretische* vraag
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Babyfaced, jij overdrijft weer een beetje , sommige diersoorten eten wel degelijk hun ontlasting op en komen daar mee weg. ( Ik weet het mensen zijn geen dieren , maar toch )
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hmm... als je (je) God ff wegdenkt, zijn mensen eigenlijk gewoon dieren.
Ha, mijn favoriete onderwerp weer ;-)
Nee joh, dat kan je maar heel kort volhouden. Je hebt voedingsstoffen nodig, en die zitten niet in je uitwerpselen. Er zijn dieren (bijv. honden) die wel hun eigen uitwerpselen opeten, omdat het voer dan twee maal wordt verteerd, de tweede keer kunnen ze dan wel/meer energie eruit halen. Maar dit kun je niet eindeloos blijven herhalen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heb eens in de krant gelezen van een vrouw in italie die vast zat in de lift,dat ze nog leeft omdat ze haar urine dronk

geen geintje
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is dan om pure uitdroging tegen te gaan, en kan voor korte tijd inderdaad je leven redden.
poep is poep, juuist omdat het geen eten meer is. De voedingswaarde is er uitgehaald. Het is zelfs giftig.

groet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Giftig? Dat is een fabeltje. Pas als je een nare infectieziekte hebt is je poep ziekteverwekkend, als je gewoon gezond bent, is het gewoon vies.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat denk je te maken van al die bacteriën? je zou vreselijk ziek worden, als je stront eet. niet alleen maar 'gewoon vies'
Nee, het zijn immers juist de 'onverteerbare' stoffen die je uitpoept en plast.... dus de tweede keer zijn ze weer onverteerbaar...
Je zou misschien een poosje kunnen overleven, omdat je wel vocht binnenkrijgt, maar dat zou ook steeds geconcentreerder en dus zouter worden, en zo zou je jezelf vergiftigen....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
moet je wel poep en plas kunnen maken (ergens van)..
dus . nee!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, om eerder genoemde redenen ( gebrek aan voedingsstoffen) zou je op die manier niet van je eigen poep en plas kunnen leven.

Maar, als je nou een draaischijf koopt en er mooie vazen mee kleit..
Voorpagina nieuws.. kassa...$$$
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zowel in de poep alsook in de urine zitten nog voldoende voedingsstoffen.
Onlangs op tv gezien, gaat dan wel over honden,mijn hond vreet strond,is dat normaal?
Antwoord dierenarts , het voedsel is tegenwoordig van een zo hoge kwaliteit ,dat er nog veel voedingstoffen in de ontlasting zitten. Het is normaal.
Aan urine wordt ook heden goede voedings en medicinale
eigenschappen toegeschreven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ligt eraan wat een gek er voor geeft !
Plas tegen een politieauto en leg een verse bolo op de bestuurdersstoel, neem het op en zet het op youtube !
wellicht brengt dit genoeg op en zou je er van kunnen leven :p