Wellbox is een beauty apparaat die ervoor kan zorgen dat je een mooiere teint, een beter figuur, een stevige huid of minder cellulitis krijg of zware benen verlichten, of minder spierpijn veroorzaken of je krijgt gladdere littekens of een ontspannen gevoel met dit apparaat.

Meer kan je lezen op deze site (zie bron)

Toegevoegd na 1 minuut:
(Ik bedoel meer informatie kan je lezen op deze site)

Toegevoegd na 6 dagen:
Oke dan verander ik het wel naar beweert.
Dit is een beauty apparaat die beweert dat je... (enzovoort enzovoort, zie antwoord).
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ritsuka
8 jaar geleden
zoveel dingen die 1 apparaat zou moeten oplossen, daar geloof ik dus niks van.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Tja dat is aan jou de keus. Ik geef alleen antwoord op de vraag ;)
Erna55
8 jaar geleden
@xEster8 : Correctie voor je eerste zin. Deze moet zijn:
Wellbox is een beautyapparaat dat ZEGT dat je een moeders teint ...enz.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@Erna55 : Correctie voor mijn naam. Deze moet zijn: ESTHER ;)
Cryofiel
8 jaar geleden
Antwoord is fout. Je zegt dat dit apparaat ervoor zorgt dat ... (en dan een hele serie onwaarschijnlijke claims). Je praat de verkoper na. In werkelijkheid is dit een apparaat waarvan de fabrikant *beweert* dat het allerlei dingen kan. De fabrikant mag dit beweren, althans, juridisch gezien. Of het ook ethisch is om zomaar zulke dingen te verkondigen, tja, dat is een heel andere vraag...
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Cryofiel. Ik geef alleen simpelweg antwoord op de vraag.
Dus of het antwoord fout is of niet ligt geheel aan je eigen interpretatie. Dan verander ik het wel naar beweert.
Ik zeg alleen waar het voor dient, niet of het werkt of niet.