Gek genoeg schijnt dat wel zo te zijn.
Ik heb twee vriendinnen, twee zussen. De jongste van de twee is 1.86m, de oudste zal zo ongeveer 1.70m zijn denk ik. Toen ze al lang volwassen waren, werd de jongste nog steeds ouder geschat, terwijl ze er verder ook niet ouder uitziet of zo.
Maar het is natuurlijk niet het enige dat invloed heeft, ik denk dat je gezicht nog het meeste bepaalt hoe oud je geschat wordt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je was me net voor +je