Hoe word je sterk?

Vraag: Wat moet een man doen om sterk te worden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lichamelijk of geestelijk?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lichamelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vroeger werd je van pindakaas ook sterk.
Maar tegenwoordig weet ik het niet meer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@eef Als ik 10 potten pindakaas op eet, voel ik me daarna niet sterker. Denk niet dat het nog steeds werkt.

Het beste antwoord

Ik ben behoorlijk sterk, veel getraind, gebokst, duurlopen voor uithoudingsvermogen en ik zal je vertellen, het is handig als je zware boodschappen zonder moeite kan meesjouwen, leuk om een vastzittende dop van een fles te schroeven, je mannetje kan staan als er iemand is die je op je bek wil rammen. Maar eigenlijk heb ik er gedurende mijn hele leven niet zoveel aan gehad.

Sterk karakter daarentegen is veel belangrijker, en dat vorm je door 'open minded' in het leven te staan, door ervaring en veel geduld, niet op te geven als de situatie er slecht uitziet, sportief te zijn etc etc. Zo kan een man in woorden en daden zijn vrouw, zijn kinderen en zijn normen en waarden beschermen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rieneke1
14 jaar geleden
mooi antwoord weer, dikke plus!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mooi gezegd! +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dikke plus voor de zelfrelativering.

Andere antwoorden (3)

Veel kracht training gaan doen
zodat je de spierkracht wordt opgebouwd
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je was me voor.+
Popeye zegt spinazie eten, maar ik zeg heeeeeel veel naar de sportschool en matig eten en drinken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk eens op www.jarnohams.nl
In zijn biografie staat vast hoe hij Sterkste Man is geworden..