hoelang doet een slotjes beugel pijn?

ik heb gisteren een slotjesbeugel gekregen, ik heb er last van en ik wil graag weten hoe lang de pijn duurt.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Dat zal per persoon verschillen maar ik had echt 4 á 5 dagen last.. Een tip is om tijdelijk in plaats van brood en andere dingen kauwen te ontbijten/lunchen met goed voedende pap of van die drank uit pak, is ook nog erg lekker! Maar onthoud.. na een week of 2 mérk je geen eens meer dat je er 1 hebt :) sterkte

Ik heb ook sinds een half jaar een slotjes beugel. Dit deed toch zeker een week pijn. Helaas :(

Ik weet wat je voelt ;) Ik heb er 2 dagen echt super veel last van gehad, en daarna nam het af. Na 4-5 dagen was ik er van af. Ff doorzetten, en gewoon zachte dingen eten. Succes ermee!

Toen ik een beugel kreeg, moest ik best wennen, wat even tijd kostte. Ook hielp het niet dat er steeds wat losschoot. Desondanks ging het na een week wel beter. Als je eenmaal een paar keer op controle bent geweest, is het gewoon routine. Bij mij was altijd de traditie dat er pannenkoeken werden gemaakt als mijn beugel was aangedraaid.

Weekje mximaal

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100