Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoelang doet een slotjes beugel pijn?

ik heb gisteren een slotjesbeugel gekregen, ik heb er last van en ik wil graag weten hoe lang de pijn duurt.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Gebit
1.4K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Na 3 dagen zal het al een stuk minder moeten wezen. Eerste twee dagen is het erg gevoelig dan zakt het weg.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Tip: rijst kun je vrij gemakkelijk eten, voor de rest moet je gewoon even afwachten..
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
als je gewoon gelijk paracetamolletjes neemt, heb je er vrij weing last van... Maar het (pijnlijke) gevoel is na max. 3 dagen al weer weg.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat zal per persoon verschillen maar ik had echt 4 á 5 dagen last.. Een tip is om tijdelijk in plaats van brood en andere dingen kauwen te ontbijten/lunchen met goed voedende pap of van die drank uit pak, is ook nog erg lekker! Maar onthoud.. na een week of 2 mérk je geen eens meer dat je er 1 hebt :) sterkte
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Goed antwoord heb even lekker vla gegeten(of gedronken) het gaat nu al beter

Andere antwoorden (3)

Ik heb ook sinds een half jaar een slotjes beugel. Dit deed toch zeker een week pijn. Helaas :(
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik weet wat je voelt ;)
Ik heb er 2 dagen echt super veel last van gehad, en daarna nam het af. Na 4-5 dagen was ik er van af. Ff doorzetten, en gewoon zachte dingen eten. Succes ermee!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Toen ik een beugel kreeg, moest ik best wennen, wat even tijd kostte. Ook hielp het niet dat er steeds wat losschoot. Desondanks ging het na een week wel beter. Als je eenmaal een paar keer op controle bent geweest, is het gewoon routine. Bij mij was altijd de traditie dat er pannenkoeken werden gemaakt als mijn beugel was aangedraaid.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding