waar komt bekkenbodempijn vandaan als je nooit zwager bent geweest?

Ik heb last van urine verlies bij springen en niezen en ben nooit zwager geweest maar waar komt deze kwaal dan vandaan?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het is waarschijnlijker dat je ooit een schoonzus was.
Erna55
8 jaar geleden
+ ....
Erna55
8 jaar geleden
@tomaat: .. Maar er zijn goede transgender-operaties mogelijk.

Het beste antwoord

Een andere mogelijkheid is verzakking door bijvoorbeeld overgewicht of lichamelijk zwaar werk en/of veelvuldig hoesten.

[Uit de bron]
Sommige vrouwen hebben moeite om hun plas (urine) op te houden bij inspanning (hoesten, niezen, lachen, tillen, springen, traplopen of plotseling opstaan). Dit wordt inspanningsincontinentie of stressincontinentie genoemd. Anderen moeten plotseling erg nodig plassen en zijn niet op tijd bij het toilet. Dit wordt aandrangincontinentie of urge-incontinentie genoemd.

Zie bron voor uitgebreide uitleg

http://www.allesoverurologie.nl/vrouwen/urineverlies
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ivana
8 jaar geleden
Het gebeurd dus niet alleen na een zwangerschap. Je kunt bekkenbodemtraining krijgen of een operatie ondergaan. Vraag je uroloog of huisarts.
Erna55
8 jaar geleden
Gewoon aan je huisarts vragen.