ik heb verbrand plastic gegeten moet ik me zorgen maken?

Ik heb perongeluk verbrand plastic gegeten wat al echt gecarboniseerd was het smaakte ontzettend goor en toen ik t proefde probeerde ik het nog uit te spugen maar ik heb zeker iets naar binnen gekregen, is dit iets om me zorgen over te maken?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.2K
Ritsuka
9 jaar geleden
Zal maar een heel klein beetje geweest zijn, dat is niet zo schadelijk
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als het maar gaar is.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Voor zover ik weet is het nog niet echt duidelijk wat plastic dat we binnenkrijgen mogelijk voor gevolgen heeft.
Onlangs werd gemeld dat zelfs in honing zeer kleine plasticdeeltjes aanwezig zijn. Dus we krijgen het ongetwijfeld al veel vaker binnen.

Antwoorden (1)

Plastic in zeer slecht biologisch afbreekbaar. Hierdoor zal het in de tijd dat het in jouw lichaam zit niet verteerd worden maar zul je het gewoon weer uitpoepen.