Doet een blaasontsteking meer pijn bij een man of bij een vrouw?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K
Amadea
9 jaar geleden
Hoe pijnlijk iets ervaren wordt is subjectief. Het zal in principe even pijnlijk zijn!
Ritsuka
9 jaar geleden
dat ligt ook aan de ernst van de blaasontsteking. Ik heb ze vaak gehad in mijn jeugd, de ene keer voelde ik bijna niks, de andere keer zat ik echt te janken van de pijn
Erna55
9 jaar geleden
Moeilijk om te vergelijken.
Waarom wil je dit weten ?

Antwoorden (1)

net als smaak is pijn een persoonlijk ding en vallen dan ook niet te categoriseren. maar een blaasontsteking is absoluut niet fijn