Hoe werkt "Afslanken in je slaap met creme"?

Ik zag vandaag een reclame voor een of andere creme die je op moet smeren zodat je tijdens je slaap zou afslanken.

Hoe werkt dat in hemelsnaam?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (10)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vochtafdrijvend denk ik zoals bij de meeste van dat spul, het betekent even iets lichter op de weegschaal en daarna vliegt het er weer aan.
Gewoon op dieëet gaan is nog altijd het beste en natuurlijk meer bewegen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eerlijk antwoord:
Het enige dat hiervan slanker wordt is jouw portemonnee. De portemonnee van de fabrikant zal echter vrij snel aan obesitas gaan lijden.

Er is maar één ding dat werkt om slanker te worden en dat is een combinatie van gezond eten en veel bewegen.
Succes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of je voornemen een marathon te gaan lopen, daarvoor te gaan trainen en niet goed op je eten letten. Dan zie je er in de kortste keren uit als Dolf Jansen!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha, +
Natuurlijk werkt dat, maar alleen in je hoofd. De crème komt niet in je bloed en heeft geen afslankend effect op je huid. Als maar een promille van de mensen het gelooft en een potje zalf met een inkoopsprijs van € 1,- voor de ongelofelijke prijs van € 14,95 koopt, kunnen de kosten van de reclame al worden terugverdiend.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die manier van afslank€n heeft uitsuitelnd effect op jouw portemonnee. In negatieve zin dan!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het is creme die vocht ontrekt.
je kunt net zo goed een rol cellofaan kopen en dat om je heen wikkelen als je slaapt (je gaat extra zweten onder het luchtdichte cellofaan) heeft hetzelfde nutteloze effect.
Zonde van je geld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De Consumentenbond heeft aangetoond dat het niet werkt. Juist gisteren gelezen bij de dokter. Ik weet dus niet in welk nummer dat stond. Moet je daar maar even navragen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
er geen geen pilletje of creme in de winkel tekoop die jouw het gewenste resultaat geeft, echter reclame is voor 98 % gebasserd op niet waar heden, het kost niet alleen klouwen vol met geld, maar ook je eigen frustratie als je geen resultatenn ziet,
mislijdende reclame vind ik het,
3 x daags gezond eten en goed bewegen geven je veel meer resultaat en bevrediging want je ziet dan wel de kilootjes verdwijnen .......het kost alleen een beetje ernergie,
en het is stukken goedkoper,
als ik jouw was !! zou ik het niet eens proberen, en hou de centjes in je zak
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn een boel anti-cellulitus-creme's voor 's avonds. De creme zelf werkt niet, maar je moet de creme in masseren en dat masseren helpt juist weer wel. Wanneer je je cellulitus wegwerkt, zie je er slanker uit.

Je kan jezelf dus ook gewoon met random andere lotion masseren. Het gaat om die 10 a 15 minuten massage. Hieronder een link van een forumtopic waar massages tegen cellulitus werden besproken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe groter de nood van de mens,
hoe meer oplichters er komen.
Het werkt dus niet.