lesbisch of onzeker?

Ik ben een enorme piekeraar en heb nu het volgende onderwerp gevonden om bang over te zijn, dit is namelijk lesbisch zijn. Ik heb me nog nooit aangetrokken gevoeld tot een vrouw, natuurlijk denk ik wel eens "zij is mooi of knap" maar volgens mij is dat bij de meeste vrouwen wel eens het geval geweest dat ze dat dachten. Ik ben ook enorm onzeker, ik voel me ook nooit mooi genoeg en als ik een jongen leuk vind, vind hij mij meestal niet leuk en daardoor voel ik me erg rot. Ik ben trouwens een meisje van 16.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Maak je je daar maar druk over als je 5 jaar ouder bent, dan heb je er meer zekerheid over;-)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hier zul je zelf met de tijd achter moeten komen, bij sommige mensen duurt dit langer dan bij de ander.
Twijfel niet te veel aan je gevoel en laat het op je af komen.
Onzeker zijn is een periode die de meeste mensen mee maken, erg vervelend maar in de meeste gevallen "groei" je hier overheen.

Antwoorden (1)

Je geaardheid zal je in de loop der jaren ontdekken, zoals je het nu omschrijft lijkt het me niet dat je lesbisch bent, wel onzeker. Onzeker zijn komt vaak voor bij jonge meisjes, ze twijfelen aan hun uiterlijk, vallen vaak op verkeerde jongens en twijfelen aan hun voorkomen. Dat gaat allemaal over naarmate je ouder wordt. Dan ontdek je wie je bent, wat je kan en wat je wil. Waarom ben je zo bang dat je lesbisch zou kunnen zijn, ook lesbische meiden kunnen een enorm leuk leven hebben, met veel liefde en geluk. Het maakt niet uit welke geaardheid je hebt, je zal daarmee moeten dealen, jezelf moeten accepteren, van jezelf gaan houden.
Heb geduld, je wordt vanzelf ouder en zult door vallen en opstaan jezelf steeds beter leren kennen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Reddie
9 jaar geleden
Goed zo! +
jodyenboyke
9 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor de waardering.
Kristal
9 jaar geleden
Waardevol antwoord Crea +1