Zie je in de spiegel de werkelijkheid echt?

Als jij je pony bijv aan de linkerkant hebt ziet de ander persoon dat je pony (haar) aan de rechterkant zit? En hoe zit hef met de spiegel precies?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee, stel dat ik jou bekijk zowel in de spiegel als in het echt, dan zie ik de pony in het echt links en in de spiegel rechts. De enige manier om jezelf juist te zien is met een camera en monitor. Zo zien mensen jou. Mensen zien jou niet zoals jij jezelf in de spiegel ziet.

Het beste antwoord

In de spiegel zie je alles, zoals de naam eigenlijk al aangeeft, gespiegeld. Als jij vanuit jezelf gezien je haar een slag naar links hebt, dan is dat vanuit een ander gezien aan de rechterzijde maar het blijft jouw linkerkant.
Amadea
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee, behalve als je deze spiegel hebt (welke dus niet spiegelt).

Toegevoegd na 18 minuten:
Het beste is idd tekst, daarbij zie je zo dat een normale spiegel niet exact de werkelijkheid weergeeft. (pak alleen geen OTTO van je moeder)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
In een Spiegel zie je een virtueel beeld. Dat is een (gespiegeld) beeld van de werk

Toegevoegd na 1 minuut:
-elijkheid, dus niet de echte werkelijkheid.