Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Tattoo loopt onderhuids door, komt dit goed?

Twee weken geleden heb ik twee lijnen laten zetten als tattoo. Dit is gebeurd bij een goed aangeschreven shop, en dit is mijn eerste tattoo. De twee lijnen zijn niet al te dicht op elkaar gezet om in de toekomst in elkaar doorlopen te voorkomen.
Nu lijkt het echter alsof de twee lijnen onderhuids doorlopen; er komt een wiebelige lichte waas onder de strakke lijn. Voor de duidelijkheid: het lijkt alsof je met een vulpen op wc-papier hebt geschreven. Vraag is of dit nog weg trekt. Maak me nogal druk, want het is ook geen goeie plek om er iets anders van te maken. Komt dit goed?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ben bang dat het zo blijft! Zeker donker blauw of zwart?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
laat het eerst maar eens goed genezen.2 weken is te kort om iets te zeggen

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik denk het wel want hij is nog nieuwdus kan hij een beetje geïrriteerd zijn maar het trekt gewoon weer weg want ik had precies het zelfde met 2 sterren op mijn zij
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik hoorde hetzelfde van een collega. Enig idee hoe lang het ongeveer duurt? Voordat ik me echt zorgen moet gaan maken?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding