Wat is deze rode uitslag??

Ik was de afgelopen paar dagen erg verkouden en nu heb ik opeens van die rare bulten op mijn ellebogen en een beetje op mijn handen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2K
Amadea
9 jaar geleden
Jeuken ze?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Niet echt
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Lijkt op netelroos wat ik ook heb gehad een paar keer alleen zijn deze vlekken heviger
Erna55
9 jaar geleden
Je huisarts kan hier antwoord op geven.

Antwoorden (1)

Netelroos. Even naar de dokter en die geeft je er een zalf voor.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Netelroos geeft jeuk, dus dat kan het niet zijn.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ziet er iedergeval uit als huiduitslag en vochthoudende blaasjes..galblaasjes.