Gefeliciteerd, dan werkt het bandje zoals je kunt verwachten: niet.

Die bandjes zijn gewoon een soort moderne bio-stabil, kwakzalverij in een leuk jasje. Het doet helemaal niets. Het is bijgeloof. De enige kracht van zo'n bandje is de kracht van suggestie, en dan nog alleen voor mensen die zich gemakkelijk voor de gek laten houden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
WAT IS POWER-BALANCE?
Power Balance is een nieuwe technologie die gebruikmaakt van een hologram geprogrammeerd met frequenties die positief reageren op de energie banen van het lichaam. Het verbetert het evenwicht, de kracht en de lenigheid.
HOE WERKT HET?
Zowat alles om ons heen heeft een eigen frequentie. Sommige frequenties hebben een positief effect op het menselijk lichaam terwijl andere frequenties negatief zijn (denk aan de straling van een mobiele telefoon). Als het energieveld van ons lichaam in contact treedt met het hologram wordt de energiestroom door het hele lichaam geoptimaliseerd.
HOE MOET IK DE POWER BALANCE DRAGEN?
Net als het DNA is het energetisch veld van elk persoon verschillend. Dit veld reikt van één tot zes centimeter buiten het lichaam. Zodra het hologram zich in deze zone bevindt werkt hij in op het lichaam. De juiste plaats kun je proefondervindelijk zelf bepalen.
MOET IK DE ARMBAND ALTIJD DRAGEN?
Dit is een persoonlijk keuze. Sommige personen dragen de Power Balance permanent omdat ze zich daardoor beter voelen. Anderen zoeken een specifieker gebruik ter verbetering van de prestaties, bijvoorbeeld tijdens het sporten. We raden aan om de armband van tijd tot tijd even af te doen. Zo wordt het lichaam niet gewend aan de bijsturing waardoor de resultaten eventueel zouden kunnen verminderen.
WORDT MIJN LICHAAM AFHANKELIJK VAN DE POWER BALANCE?
Nee. Als je de armband afdoet zul je nooit onder je oorspronkelijke niveau (zonder Power Balance) dalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als jij vindt dat je er baat bij hebt, moet je dat bandje blijven dragen. De suggestieve werking is echter zo marginaal, dat je het niet direct merkt, tenzij je zo overhoop ligt met jezelf en zo goedgelovig bent, dat je toverkracht aan een stukje plastic toeschrijft.
jc54
13 jaar geleden
het werkt niet!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Werkt niet. Kijk eens goed naar de reclame en je ziet waarom. Zonder bandje wordt op de onderarm gedrukt met bandje op de bovenarm, de hefboom is kleiner en blijven de mensen beter staan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee hoor, dit soort ongein werkt helemaal niet. als jij er je goed bij voelt dan moet je hem zeker dragen, maar verwacht niet, dat het is omdat de power balance zo goed werkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik geloof er niet in, vroeger (20 a 30 jaar geleden ) bestond ook zo iets.
Een metaal armbandje met 2 bolletjes dus aan beide uiteinde een bolletje, maar het werkte voor geen meter.
Ik had er toen ook 1 gekocht
Bij mij niet in iedergeval misschien werkt het wel als je er in gelooft.
En het moest precies het zelfde doen als die armbandjes die nu verkocht worden.

Maar ik denk alleen dat het werkt als je er in gelooft.
Net zoals ik jou bv een snoepje geef en zegt dit pilletje werkt zo goed tegen hoofdpijn (of wat voor pijn dan ook)
En jij gelooft mij bv dan zal het ook bij jou werken.

Maar ja probeer het eens uit baat het niet dan schaadt het niet.
Alleen schade in je portemonnee ;)