Zijn de prijzen op de Pearl website de uiteindelijke prijs die je betaald?

Ik heb dus dringend een bril nodig, maar door steeds de prijzen van vrienden te horen (300, 500, zelfs 800€!) heb ik dit steeds uitgesteld omdat ik dit te duur vond en m'n ogen er niet zó slecht aantoe zijn. Nu merk ik de laatste tijd dat ik vanaf de achterste bank in de klas het bord totaal niet meer kan lezen (normaal ga ik ergens vooraan zitten)
Ik ging dus eens kijken op de website van Pearl en zag daar al brillen op sterkte vanaf 29.99€ staan.
Is dit de totale prijs van de volledige bril? Of kome hier ook nog de prijzen van glazen en weet ik veel wat nog bij? Want ik hoor soms onmenselijke bedragen van brillenglazen e.d.

Kan iemand me hierbij helpen of de prijs de totaalprijs is of enkel het montuur?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Waar mee geadverteerd word dat is de prijs die je betaald dit is wettelijk geregeld er mogen geen adertjes onder het gras zitten, wijk je zelf af van het aangeboden artikel betaal je uiteraard een andere prijs.
In jouw geval met een bril kijk eerst eens wat jouw zorgverzekering vergoed en bij wie en ga daarna shoppen, en zelf heb ik er ooit eens een zonnebril met varifocus glazen
extra gescoord voor 25 euro.