Wat moet ik doen,verharde nagellak (stukje) ingeslikt ?

Mijn nagellak chipte dit keer nog al vlug, tijdens het eten heb ik dus wat stukjes verharde nagellak binnen gekregen , het stukje is in mijn geheemelte blijven vastzitten, heb daarna nog een sigaret gerookt toen is dat nu is mijn vraag wat ik moet doen want ik heb dus een stukje nagellak meegerookt moet ik contact opnemen met de huisarts ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.5K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
huh ?
Amadea
9 jaar geleden
Roken is schadelijker voor jouw gezondheid dan een klein stukje van iets oneetbaars in te slikken.

Antwoorden (1)

Nee hoor, kan allemaal geen kwaad, als dat het geval zou zijn mocht het spul niet eens verkocht worden. Denk eigenlijk dat je meer het gevoel had dat het tegen je gehemelte plakte dan dat dat echt gebeurd is.
anneliez
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dankje stelt me gerust