‘Is het normaal als je zo'n 24 uur na xtc gebruik, soms nog een soort "nagolven" hebt?’

Ik heb zaterdag voor het eerst xtc gebruikt, een halve pil. Heerlijk nachtje gehad, maar ook op zondag merkte ik er soms nog wat van. Yoen ik s nachts wakker werd voelde de dekens zoo goed op mijn huid, 's ochtends begon m'n been helemaal te trillen van energie die er uit moest en voelde het alsof de vloer onder mij aan het dansen was in de supermarkt. Deze gevoelens waren niet continu, een kwartiertje / half uurtje, en ik voelde me weer normaal.

Ik had me er goed over ingelezen (vond ik in ieder geval), maar hier had ik niks over gelezen en kan ik bijna niks vinden. Verbeeld ik me dit nou, of is dit normaal?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ja hoor dat is heel normaal En dat trillen in je benen kan ook komen doordat je de hele avond of nacht heb staan te dansen of springen Door de xtc ben je namelijk minder snel moe of totaal niet moe waardoor je dus geen rust neemt en dat kan het tril gevoel in je benen geven Tevens is voeding en drinken heel belangrijk Ik at vroeger de dag na het stappen een bak bami van de Chinees en een paar glazen melk In beide zitten vetten die het herstel zullen versnellen Hier nog een stuk van een site waar ik de link van zal toevoegen Na een weekend feesten en drugsgebruik kun je last hebben van een kater. Alcohol en drugs bevatten giftige stoffen die door je lichaam afgebroken moeten worden en dat kost tijd. Slaapgebrek, vochtverlies door bijvoorbeeld alcoholgebruik, een XTC-dip of verminderde eetlust dragen bij aan dat katerige gevoel. Door drugs te gebruiken put je de energievoorraad van je lichaam als het ware uit, waardoor deze extra hard moet werken om die giftige stoffen te verwerken. Je kunt je lichaam helpen herstellen door voldoende water te drinken, voldoende te slapen en bepaalde voedingsstoffen te eten En nog een goede tip Laat altijd de pillen testen voor gebruik En nooit alcohol en xtc tegelijk nemen Voor de rest veel plezier Want of je nou een pil neemt of jezelf vergiftigd met alcohol daar zie ik het verschil niet Zolang het maar met mate is 1x in de maand is voor beide geen probleem en dan bedoel ik 1 van de 2

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100