zeurende patienten die denken dat ze de enige patient zijn
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wekelijks een hypogonder op het spreekuur krijgen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Veel psychosociale problemen en mensen die hun oudere of zieke familieleden opgenomen willen hebben, omdat 'het niet meer gaat'. Ook de administratieve kant is niet erg leuk als je een eigen praktijk hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de werkdruk, maar dat verchilt per regio. in de randstad schijnt het in bepaalde wijken vrij ernstig te zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pus, puisten, wratten, aambeien en andere smerige dingen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
M.i zal dat van de betreffende persoon afhangen.
In de basis mag je verwachten dat een huisarts graag met mensen werkt.
De werkzaamheden die daar buitenom gaan zullen veel artsen minder leuk vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou zeggen: patiënten die ondanks je inspanningen tóch overlijden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vinger in de kont.
Geslachtsziekten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er bestaan wel latex handschoenen.
"Dokter, ik heb enorme last van zweetvoeten de laatste tijd! Kunt u er eens naar kijken?"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
papierwerk,of tegenwoordig,typewerk.