Wat is er eigenlijk viezer?; een WCbril of de Deurknop

volgens mij is een deurknop veel viezer dan een wc bril.
waarom zeuren mensen dan altijd als ze op een wc bril in een openbaar toilet moeten zitten, maar als ze een deur ergens openen niet?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (8)

Gelijk heb de deurknop wint in viezigheid, je kan boven een wc gaan hangen (de dames dan he) maar een wc knop heeft iedereen in handen, gewassen of niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nou amy, mensen zitten met hun handen aan veel dingen en wassen ze niet zo vaak (tenzij je smetvrees hebt). Ik denk dat je met je billen en benen niet aan veel dingen zit. Dat is mijn theorie natuurlijk, het kan ook andersom zijn! xxxxxxxxxxx your friend

Toegevoegd na 48 seconden:
de deurknop is dus viezer, denk ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een wc knop
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De deurknop
Niet iedereen wast zijn handen naar het toiletbezoek .
(niet aan denken dat het w.c papier soms te dun is }
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beide zijn vaak te ranzig om naar de kijken maar....de bacterieën op een deurknop zijn diverser in samenstelling maar op een wc bril loop je meer kan een infectie met een coliebacterie op te lopen en die is weer heel gevaarlijk bij infectie (maar hoe snel raak je geïnfecteert)
In elk geval regelnatig handenwassen maar dat weten we al heel lang.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn veel meer deurknoppen dan wc brillen.En het is ook zo dat het delen van de ruimte waarin je een vieze handeling doet nog meer afschuw oproept.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Veel mensen denken dat wc-brillen een broeinest van bacteriën zijn. Echter, in de praktijk blijkt dat kraanknoppen en deurklinken veel "viezer" zijn, omdat mensen met hun "vieze" handen deze onderdelen aanraken. De wc-bril komt meestal enkel in contact met het relatief schone achterwerk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de deurknop is viezer,in meeste gevallen(tenzij t net goed is schoongemaakt)