Nee.

Niets is zeker,
dus zullen er onzekerheden in iedereens leven kunnen ontstaan.

Iedere situatie is een ervaring.
Bij iedere ervaring hoort een gevoel.
Het gevoel dat bij een onzekerheid hoort = een onzeker gevoel

(onzekerheid!)

Dat voelt wankel en onveilig

Wanneer onzekerheid wordt geaccepteerd door diegene die het voelt, zal diegene steeds zekerder worden!
dat noem ik nu : Zelfvertrouwen.

Dat is iets waar je wel op kunt rekenen (dat is zeker!)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

ja, baby's die zijn nergens onzeker over,
alles komt gewoon zoals het komt.
daar denken ze niet over na,
dus leven ze zonder onzekerheid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry Bjorn, maar dit is een absurf antwoord.
Baby's worden mensen, hoor!!
Dus eigenlijk is het totale onzin wat je zegt.
Ik denk dat iedereen wel ergens onzeker over is.. De een is misschien sneller onzeker, maar er zullen maar heeel weinig zijn die 'nooit' onzeker zijn,... al is het maar over iets kleins
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedenk, als je ergens binnenkomt dat de persoon die jou ontvangt even onzeker is als jij. Alleen kan de een dat wat beter verbergen dan de ander. Natuurlijk geldt dat niet voor een professionele receptioniste, want die ziet jou niet staan als mens, maar als klant
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jazeker. Vrome en autoritaire mensen zijn niet onzeker.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan me nog een periode in mijn leven herrineren dat ik er problemen mee had dat iedereen om me heen een of zelfs, meerdere problemen had en ik niet sindsdien ken ik onzekerheid.
Ik kan me dan ook wel voorstellen dat mensen op bepaalde momenten heel zeker van hun zaak zijn maar dat ze ergens in hun opvoeding toch een gevoel van onzekerheid hebben want onzekerheid is een vorm van angst en angst is nodig voor het goed kunnen functioneren en ter zelfbescherming.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
onmogelijk, alleen babies, boeddhas en verstandelijk gehandicaten kunnen zonder onzekerheid leven. mensen zoals jij en ik denken in principe vaak vooruit, we plannen , maar we weten nooit zeker of het zo zal gaan als we bedenken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niemand is helemaal perfect of volmaakt, dus iedereen is wel ergens onzeker over.
Alleen weet de ene persoon dat beter te verdoezelen dan de andere persoon.
Ook kan het zo zijn dat de ene persoon beter met zijn onzekerheden om kan gaan dan de andere persoon.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hm, ja, goede vraag! +
Ik denk het niet.
Er zijn natuurlijk overal en altijd mensen die het verbergen.
Maar iedereen is wel onzeker over wat dan ook.
Maar het is (denkelijk) onmogelijk om zo'n persoon te vinden.

Liefs, Hart.