In welke mate ondervind ik schade door één keer een xtc pil te gebruiken op een feest?

Hallo,

Ik ben van plan over een maand xtc te gebruiken op een feest. Twee vrienden van me hebben dit al een aantal keren gedaan en hebben me ook al ingelicht over wat er gaat gebeuren.

Aangezien mijn vrienden geen objectieve partij zijn wil ik toch nog een beetje meer informatie over de risico's. De effecten ken ik intussen al en ook zou ik graag horen wat er de dagen erna met mijn lichaam gebeurt.

Bvd.

p.s. Ik ben 17 jaar en een jongen, misschien dat dat ook iets uitmaakt.

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik raad je het niet aan.. Het kan verslavend worden Op korte termijn : Uitputting en overbelasting van je lichaam Uitdroging Oververhitting Schade aan lever, nieren en andere organen Grotere kans ontstekingen (keelontsteking) Somberheid en depressieve klachten Op langer termijn : Hersenschade Geheugenproblemen Depressie en andere psychische klachten -- Je kan ook allergisch zijn voor stoffen in XTC dit kan hele nare gevolgen hebben Als je problemen hebt met je hart en bloeddruk, kunnen XTC en aanverwante stoffen zeer riskant zijn. XTC jaagt je bloeddruk en hartslag op, de kans op complicaties met hart en bloedvaten neemt toe.

Naast de bovengenoemde gevolgen op lange en korte termijn, is er ook een kans dat je het nog een keer wilt proberen. Nog een keer en nog een keer... waardoor je op den duur verslaafd kunt raken. Daarnaast geef je aan dat het op een feest is, waar neem ik aan ook alcohol geschonken wordt. Wees voorzichtig met alcohol. De combinatie XTC en alcohol kan je hoofdpijn, misselijkheid en een grotere kater bezorgen. De combinatie van XTC en alcohol overbelast je hart en droogt je lichaam uit. Ook de kans op psychische problemen wordt groter. Na gebruik kan men zich vaak nog minder herinneren van de avond dan wanneer je beide middelen afzonderlijk gebruikt.

Afgezien dat het minstens ongezond is is de concentratie en de zuiverheid, toxische invloeden van resten grondstoffen en versnijding, is een dosis van 80-120 mg zuiver mdma voor een gezond mens voldoende voor het gewenste effect zonder dramatische afloop wanneer dit de EENiGE gebruikte stof is. Toegevoegd na 24 minuten: Deze dosis eenmalig gebruiken en zuivere substantie zal niet snel leiden tot lijden. Over gevoeligheid re acties komen vaak voort uit combinaties van middelen en het middel waarmee versneden is. in de serie breaking bad zie je in het begin ook dat de chemische expertise van de scheikundeleraar zijn product populair maakt, wat op zich een juiste weergave is. Versnijden doet men meestal met lactose waar veel Aziaten een intolerantie voor hebben. Ook mensen die allergisch voor pinda's zijn moeten uitkijken, een van de belangrijkste grondstoffen is pinda olie, waarvan dus geringe hoeveelheden ongebonden in de mdma voor kunnen komen.. Bewust houd ik cocaïne buiten beschouwing, mengsels met coke kunnen hartklachten, oververhitting en de dood tot gevolg hebben, blijf daar dus uit de buurt. Op zich is binnen de aangegeven kaders eenmalig gebruik minder schadelijk dan je een coma zuipen, maar toch, het grootste probleem is de interacties tussen mdma, andere drugs, vervuiling door grondstoffen en versnijding alsmede toevoeging van coke en andere drugs als alcohol, ghb,etc. Loeigevaarlijk vanwege therapie resistente medische behandelingen. je nieuwschierigheid bedwingen en door verliefdheid oxitocine en dopamine aanmaken is veel veiliger en de dosering is dan ook juist, als je veilig vrijt, tenminste....

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100