Hallo , myn nagel van mijn grote teen is raar. Mijn vel vanboven is over mijn nagel is dat ook in gegroeit ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ga naar de huisarts, wij zijn slechts leken.

Antwoorden (3)

Ja, dat is dan een ingegroeide nagel...maak maar een afspraak bij de pedicure, want ik denk, dat je er zelf niet meer veel aan kunt doen, en als je nagel langer wordt onder dat vel, gaat het pijn doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ok danku voor de informatie
Het is inderdaad een ingegroeide teennagel en dat kun je verhelpen door er een paar dagen lang twee keer per dag een dun laagje trekzalf op te smeren en na een paar dagen is het probleem opgelost.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga naar een dermatoloog. Er zou vast wel iets ervoor..