Moet je theoriecerticaat mee naar het praktijkexamen rijbewijs B?

Volgens mij niet toch? Staat nergens aangegeven, alleen dat ze ervan uit gaan dat je hem gehaald hebt.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Op de site van het CBR wordt niet vermeld dat je het moet meenemen. Maar het feit dat je het hebt gehaald is ook digitaal geregistreerd. Dat wordt gecontroleerd. Ook mag het niet langer dan 1 jaar en 6 maanden geleden zijn dat je het behaald hebt, anders zul je eerst opnieuw theorie-examen moeten doen.
Computoon
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
o, ik dacht een jaar .. zo had ik tenminste vernomen.
Dank je wel voor je antwoord :)
het scheelt toch zomaar even een half jaar :D
Computoon
9 jaar geleden
Dat was 'vroeger' zo. Het is veranderdop 1 november 2011.